خبرگزاری کار ایران

بامداد امروز اتفاق افتاد؛

برخورد ۲ خودرو با عابر پیاده در مشهد/ مرد میانسال میان دو پراید جان باخت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۹۵۶

رئیس پلیس راهور مشهد گفت: برخورد هولناک ۲خودرو با عابر پیاده در بزرگراه شهید میرزایی عابر پیاده را به کام مرگ کشاند.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ عباس عابدینی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: حوالی ساعت یک بامداد در پی اعلام خبری مبنی تصادف فوتی در بزرگراه شهید میرزایی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله عوامل انتظامی به محل حادثه در حد فاصل "پل فجر - پل نوغان" اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های عوامل انتظامی در محل مشخص شد مردی ۴۶ ساله در حال عبور از عرض بزرگراه بوده که یک دستگاه سواری پراید با سرعت زیاد با وی برخورد و پس از پرت شدن عابر به وسط بزرگراه مجدداً یک دستگاه خودرو پراید دیگر با وی برخورد کرده است.

عابدینی تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه عابر پیاده در مسیر انتقال به بیمارستان توسط نیروهای اورژانس به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند؛کارشناس مربوطه علت حادثه را ۵۰ درصد ناشی از سرعت بالا و عدم توجه راننده پراید به جلو و ۵۰ درصد عابر پیاده به علت عدم استفاده از پل عابر پیاده که در همان محدوده بوده اعلام کرده است.

رئیس پلیس راهور مشهد با ابراز تأسف از این سانحه هولناک گفت: وجود پل‌های عابر پیاده در خیابان‌ها اطمینان خاطری هم برای عابران و هم برای رانندگان به وجود می‌آورد اما با وجود این مساله، شاهد عدم استقبال مردم از این معابر امن عبور و مرور هستیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایلی که شهروندان رغبت کمی به استفاده از پل هوایی نشان می‌دهند این است که گمان می‌کنند در هنگام استفاده از آن زمان طولانی‌تری برای عبور و مرور سپری می‌شود، افزود: این یک باور غلط است چون افرادی که از زیر پل تردد می‌کنند به‌ علت نگرانی و اضطراب ناشی از عبور خیابان زمان بیشتری را از دست می‌دهند و از آن گذشته حتی اگر استفاده از پل زمان بیشتری از فرد بگیرد، بهتر از بروز یک حادثه جبران‌ناپذیر است.

عابدینی با بیان اینکه پل عابر پیاده معبری امن اما بلا استفاده است از شهروندان خواست با افزایش آگاهی در زمینه لزوم استفاده از پل عابر و فرهنگ‌سازی و آموزش کودکان برای لحظه‌ای زودتر رسیدن، سلامتی خود را به خطر نیندازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز