خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری رشت:

آمادگی در مقابله با بحران‌ها کشور را توسعه‌ مند می‌کند/ لزوم توجه به تجربه نگاری از بحران‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۳۶۵

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر لزوم توجه به تجربه نگاری از بحران‌ها، گفت: آمادگی در مقابله با بحران‌ها کشور را توسعه مند می‌کند.

به گزارش ایلنا از رشت، کیا عاشوری در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان، اظهار کرد: آماده باش، برنامه ریزی و هدف گذاری برای هر بحران و مسئله‌ای باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اتفاقات جنگ، زلزله و سیل، افزود: اتفاق و بحران هیج وقت خبر نمی‌دهد و لذا باید آماده هر مسئله ای بود.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه آمادگی در مقابله با بحران ها کشور را توسعه مند می‌کند، گفت: موفقیت، توسعه و پیشرفت در کشور با آمادگی در مقابله با بحران‌ها و حوادث رقم می‌خورد.

عاشوری با تاکید بر لزوم توجه ویژه به مقوله پدافند غیرعامل، بیان کرد: توجه به پدافند غیرعامل به منزله توجه به اقتدار، امنیت، آسایش و آرامش کشور در ابعاد مختلف است.

وی با اشاره به قرارگیری در شرایط جنگ اقتصادی، فرهنگی و شناختی، افزود: بدون تدبیر، برنامه و هدف گذاری نمی توان از بحران خارج شد.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر تجربه نگاری از بحران ها و حوادث، بیان کرد: برای برون رفت از چالش ها، بحران ها و مشکلات باید از تجربیات گذشته درس گرفت و آن را در اصلاح ساختار استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز