خبرگزاری کار ایران

یک ژیمناستیک کار شیرازی در گفت و گو با ایلنا مطرح کرد؛

نبود اسپانسر و امکانات ژیمناستیک کاران را با مشکل مواجه کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۷۹۱

یک ژیمناستیک کار شیرازی با بیان اینکه نبود اسپانسر و امکانات در شیراز برای تمرینات باعث شده تا با مشکلات متعدد مواجه شوم، گفت: نبود اسپانسر ، امکانات و وسائل تخصصی ژیمناستیک در شیراز سبب شد تا در بسیاری از مسابقات با چالش مواجه شوم.

به گزارش ایلنا عارف شبان در گفت و گو با ایلنا با بیان اینکه ورزش ژیمناستیک را از 5 سالگی آغاز کردم و توانستم مقام ها و مدال های زیادی را درسطح استان کسب کنم، گفت: خوشبختانه تمام این موارد باعث شد تا بتوانم حضور در مسابقات کشوری را آغاز کنم.

وی با اشاره به اینکه در سال 95 توانستم به اردوی تیم ملی نوجوانان راه پیدا کنم، افزود: در این مدت توانستم تجربیات مناسبی کسب کنم .

این ژیمناستیک کار در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه وضعیت نامناسب ورزش ژیمناستیک درگذشته و در شیراز باعث شده تا نتوانم در بسیاری از رویدادهای کشوری و بین المللی راه پیدا کنم ادامه داد: با توجه به اینکه ژیمناستیک کاران دیگر استان ها می توانند هفته ای 6 روز در سالن های ژیمناستیک تمرین کنند اما نبود سالن و امکانات باعث شده تا ما نتوانم هفته ای سه جلسه بیشتر تمرین کنیم.

این ژیمناستیک کار با اشاره به اینکه قدیمی بودن و کمبود سالن سبب شده تا ورزشکاران این رشته با مشکلات متعدد مواجه شوند ادامه داد: اگر خواستار توسعه و پیشرفت ورزش ژیمناستیک در شیراز هستیم نیاز است تا تعداد سالن های ژیمناستیک و تجهییزات در تمام نقاط شهر شیراز احداث شود.

شبان با اشاره به اینکه به رغم اینکه بسیاری از افراد توانستند در مقاطع نوجوانان و جوانان ژیمناستیک موفق به کسب مدال شوند اما این افراد به محض ورود به مقطع بزرگسالی از ادامه فعالیت دست کشیدند بیان کرد: قطعا وجود زیاد ژیمناستیک کاران و برنامه ریزی اصولی از سنین پایه تا بزرگسال باعث توسعه این رشته می شود و این در حالیست که استان های دیگر در تمام مقاطع سنی بیش از 15 نفر ژیمناستیک کار دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز