خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان خبر داد؛

هدایت تیم ملی تیروکمان جانبازان و معلولان بر عهده مربی آبیکی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۸۴۸

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان قزوین گفت: جبرئیل عبادی مربی آبیکی به منظور حضور در مرحله جدید اردوی تیم ملی پاراتیراندازی امروز عازم تبریز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مصطفی دیندار مهربان با اعلام این خبر گفت: جبرئیل عبادی در سال‌های قبل نیز این وظیفه را به عهده داشت.

وی ادامه داد: این سری از اردوی تیم ملی پاراتیراندازی به منظور حضور قدرتمند تیراندازان در رقابت های آسیایی هانگژو برگزار می شود.

این مسئول ورزشی گفت: بازی‌های آسیایی هانگژو قرار بود از ۱۹ شهریور تا سوم مهرماه سال گذشته برگزار شود اما به ‌دلیل افزایش آمار ابتلا به کووید-۱۹ در چین، به‌تعویق افتاد و مهر ماه سال جاری برگزار می شود.

وی همچنین ادامه داد: عبادی در سالیان نه چندان دور نیز با عنوان کماندار برای تیم ملی تیراندازی ایران علاوه بر حضور در رقابت های مختلف، نشان های مختلفی را نیز به ارمغان آورده است.

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان قزوین اضافه کرد: حضور در رقابت‌های مختلف آسیایی جهانی و بین‌المللی به عنوان مربی تیم ملی پاراتیراندازی تنها گوشه ای از فعالیت های این مربی آبیکی به حساب می آید.

وی یادآور شد: این اردو تا ششم خرداد در تبریز ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز