خبرگزاری کار ایران

هادی رضایی خبر داد:

دعوت از ورزشکاران جانباز و معلول خراسانی به تیم‌های ملی

کد خبر : ۱۹۱۰۸۳

سومین مرحله اردوی تیم ملی شنا جانبازان و معلولان کشور از روز ۱۶ مرداد ماه در تهران آغاز خواهد شد.

رییس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی از دعوت ورزشکاران رشته‌های مختلف به اردوهای تیم ملی خبر داد.

به گزارش ایلنا، هادی رضایی گفت: دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان کشور از دیروز ۱۰ مرداد ماه در زنجان آغاز شده است.

وی افزود: فاطمه عسگری و فاطمه کشمیری بانوان ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر استان در این اردو که تا ۱۶ مردادماه به طول می‌انجامد، حضور دارند.

رییس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی ادامه داد: سومین مرحله اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان کشور نیز از دیروز ۱۰ مرداد ماه در تهران آغاز شده که راضیه شیرمحمدی کماندار ارزنده استان با همراهی کلثوم غلامی به عنوان مربی در این اردوی ۸ روزه حضور دارند. سومین مرحله اردوی تیم ملی شنای جانبازان و معلولان کشور از روز ۱۶ مرداد در تهران آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران استان در این اردو ۱۰ روزه، افزود: شاهین ایزدیار، رضا آذرشب و عرفان اسماعیلی از خراسان رضوی به عنوان ورزشکار و مهدی ضیایی به عنوان مربی به این اردو دعوت شده‌اند.

رییس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی به دعوت از محمد کفشدارحسینی مربی ارزنده شنای استان به اردوی تیم ملی اشاره و بیان کرد: این اردوی آمادگی در روزهای ۱۵ تا ۲۳ مرداد ماه در تهران برگزار می‌شود. مهدی بابادی ملی‌پوش معلول والیبال استان نیز به اردوی تیم ملی والیبال نشسته‌کشور که از ۲۱ تا ۲۸ مرداد ماه در تهران برگزار می‌شود، دعوت شده است.

وی خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان جانباز و معلول رشته‌های مختلف استان خود را برای حضور در رقابت‌های پاراآسیایی ۲۰۱۴ که در اینچوئن کره‌جنوبی برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز