خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

خیابان‌ها و معابر همدان با 80 هزار تن اسفالت بهسازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۷۱۴

شهردار همدان گفت: ۸۰ هزار تن آسفالت ریزی سال گذشته در خیابان‌ها و معابر مناطق مختلف شهر به ویژه مناطق محروم در راستای اجرای نهضت آسفالت صورت گرفته که در این خصوص نظارت ها در سه لایه انجام شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، سید مسعود حسینی با اشاره به متراژ آسفالت ریزی از سوی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری اظهار داشت: با همکاری گروه های امانی، پیمانکاران ترمیم و لگه گیری آسفالت و اجرای روکش، سال گذشته ۳۵ هزار متر طول درزگیری و ۸۵ متر مربع تراش آسفالت صورت گرفته است.

وی در خصوص اهمیت درزگیری و لکه گیری آسفالت افزود: لکه گیری آسفالت و درزگیری ترک‌های آسفالت معابر موجب کاهش نفوذ آب به درون لایه‌های آسفالت شده و در نتیجه افزایش دوام و عمر روسازی آسفالت می شود.

شهردار همدان ادامه داد: نوسانات قیمت قیر، عدم اختصاص قیر رایگان، تغییرات قیمت دستمزد، مصالح و عدم شرکت پیمانکاران، کمبود ماشین آلات و نیروی انسانی از جمله مشکلات موانع نهضت آسفالت ریزی در شهر همدان به شمار می رود.

حسینی گفت: توجه به وضعیت معابر شهری در پی بارش برف یکی از اولویت‌های مدیریت شهری است که انجام عملیات لکه گیری آسفالت به طور مستمر و پراکنده در معابر و خیابان‌های مناطق چهارگانه صورت گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت ارائه خدمت‌رسانی مطلوب در راستای بهبود عبور و مرور شهری و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه اظهار داشت: در راستای مناسب سازی سطح معابر، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از تخریب روسازی آسفالت‌ها و ارتقای ایمنی در معابر عملیات لکه گیری در حال انجام است.

شهردار همدان افزود: براساس وسعت معابر شهر و نیاز گسترده معابر به ترمیم، لکه گیری طبق اولویت بندی و بر اساس درخواست مناطق صورت می گیرد.

حسینی یادآور شد: ۲۰۰ میلیارد تومان در بودجه سال جاری برای اجرای طرح های عمرانی اختصاص یافته است که موجب توسعه و پیشرفت مناطق حاشیه شهر می شود.

وی گفت: در بودجه سه هزار و ۷۵۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۲ شهرداری همدان کاهش شکاف خدماتی بالا و پایین مناطق مختلف شهر همدان دیده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت مباحث ترافیکی این شهر هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از بودجه سال جاری به موضوع ترافیک اختصاص یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز