خبرگزاری کار ایران

شهردار اردبیل خبرداد؛

آغاز عملیات بازگشایی خیابان ۴۵ متری امامزاده سید‌ صدرالدین/ پروژه طی ۳ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۷۳۰

شهردار اردبیل از بازگشایی خیابان ۴۵ متری امامزاده سید صدرالدین در راستای پاسخ‌گویی به مطالبات اهالی میراشرف طی ۳ ماه آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمود صفری با اشاره به این‌که در سال جاری برای تملک و بازگشایی معابر شهری ۱۵۸ میلیارد تومان اختصاص یافته است، اظهار کرد: تملک و بازگشایی خیابان ۴۵ متری امامزاده سید صدرالدین در اولویت‌های کاری شهرداری در راستای توسعه زیرساخت‌های مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر در سال جاری بود که در این راستا تملک خیابان فوق انجام و پروژه طی ۳ ماه آینده تکمیل و تحویل اهالی خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که بازگشایی خیابان ۴۵ متری سالیان سال جزو مطالبات به‌حق اهالی جهت تسریع در عبور و مرور بود، افزود: متاسفانه بازگشایی این خیابان سال‌ها در حد شعار باقی‌مانده بود که امسال با تملک زمین‌های باقی‌مانده، به زودی بازگشایی و زیربار ترافیک می‌رود.

شهردار اردبیل توسعه مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر را در اولویت برنامه کاری شهرداری و شورای اسلامی شهر در سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: از کل مسیر یک کیلومتری خیابان ۴۵ متری امامزاده سیدصدرالدین، ۷۰۰ متر جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی شده است؛ ۱۸۰ متر از پروژه در حال زیرسازی و ۱۲۰ متر دیگر با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیاردتومان تملک و در مرحله خاکبرداری است.

صفری بازگشایی این خیابان اقدامی در راستای کاهش بار ترافیک خیابان اصلی میراشرف و اتصال آن به جاده مغان عنوان کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی پروژه بیش از ۵۳ درصد است که با اتمام عملیات عمرانی قطعا ترافیک پل داروپخش و خیابان سلمان‌آباد و میراشرف کاهش چشمگیری خواهد داشت.

وی در ادامه همچنین با اشاره به تملک و بازگشایی اطراف پل داروپخش از سمت سلمان‌آباد نیز گفت: تملک ساختمان‌های اطراف پل از طریق ماده ۹ قانون زمین شهری به‌زودی انجام و بازگشایی اطراف پل صورت خواهد گرفت که قطعا با بازگشایی اطراف پل داروپخش؛ شاهد کاهش چشمگیر ترافیک و تصادفات خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز