خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس :

منابع حاصل از طرح مولدسازی صرفا برای تکمیل پروژه ها است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۷۳۳

استاندار فارس گفت: براساس قانون منابع حاصل از طرح مولدسازی صرفا برای تکمیل پروژه های هر سازمان تعلق خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، محمدهادی ایمانیه در جلسه شورای اداری استان فارس افزود یکی از راه های برون رفت از بن بست های عمرانی این طرح است که باید تعصبات بی فایده سازمانی برای پیشبرد آن کنار گذاشته شود.

وی در ادامه به دستاوردها و اقدامات انجام شده در استان فارس طی سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: رتبه اول فارس در طرح جهش ملی مسکن در سال ۱۴۰۱ از جمله دستاوردهای موفق این استان بود که باید در سال پیش رو نیز گسترش یابد.

استاندار فارس بیان کرد: بسیاری از پروژه های عمرانی استان فارس که در سالیان گذشته متوقف و دچار رکود شده بودند مجدد پیگیری شده است و سال گذشته ۱۰۰ نقطه حادثه خیز استان رفع خطر شد و همچنین بخش قابل توجهی از معتادان متجاهر فارس ساماندهی شدند.

وی با بیان اینکه جهادی در آبرسانی به روستاهای فارس در سال گذشته صورت گرفت، گفت: صدها روستای فارس که دچار تنش آبی بودند در سال ۱۴۰۱ از این بحران خارج شد و همچینن بی نظیرترین سطح آسفالت معابر روستای در سال گذشته در فارس رخ داد و خط دوم انتقال آب شیراز از سد درودزن نیز به این کلانشهر رسید و به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در استان فارس بیان کرد: بالاترین آمار اسکان نوروزی در مدارس کشور امسال به فارس تعلق گرفت که تلاشی جهادی و کاری دشوار بود که با همکاری بسیاری از دستگاه‌ها صورت گرفت.

ایمانیه به افزایش ۲۰ درصدی آمار سفرهای نوروزی امسال و کاهش ۱۹ درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده های این استان اشاره کرد و افزود: مصوبات سفر اول کابینه سیزدهم دولت به استان فارس باید با جدیت دنبال و همچنین مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار فارس نیز توسط فرمانداران پیگیری شود و از مسئولان شهرستانهایی که بیشترین مصوبات را اجرایی کرده اند تقدیر خواهد شد.

وی ادامه داد: آزادراه شیراز-اصفهان که بنا بود اردیبهشت ماه امسال مورد بهره برداری قرار گیرد به دلیل تاخیر در پرداخت با تاخیر در بهره برداری مواجه شده اما این مهم با جلسات مداوم با حضور وزرا و مسئولان ملی پیگیری می شود.

رئیس شورای اداری استان فارس به موضوع تنظیم بازار استان اشاره کرد و گفت: عملکرد فارس و شیراز در این زمینه طی سال ۱۴۰۱ به الگویی برای سایر استانهای کشور تبدیل شده که این رویه باید دنبال و تعداد فروشگاه های مشارکت کننده در طرح نیز افزوده شود.

ایمانیه با تاکید بر پایان یافتن فعالیت مدارس کانکسی گفت: بسیج سازندگی با همراهی دستگاه های متولی امسال در این زمینه بصورت جدی ورود پیدا می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز