خبرگزاری کار ایران

وزیر میراث فرهنگی:

اردبیل باید پرچم دار وحدت و یکپارچگی در کشور باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۲۱۹

وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی گفت:اردبیل باید پرچم دار وحدت و یکپارچگی در کشور باشد.

به گزارش ایلنا، خسرو ناظری روز پنجشنبه در آیین گشایش رویداد اردبیل ۲۰۲۳ در مجتمع فدک اردبیل با بیان اینکه انتخاب اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو انتخاب دقیق، درست ، عالمانه و کارشناسی بود، اظهار کرد:اردبیل باید پرچم دار وحدت و یکپارچگی در کشور باشد.

وی بیان کرد: هر کدام از شهری ها استان اردبیل ظرفیت مطلوبی دارد که  مجموعه این ها نماینده شایسته‌ای برای ایران بزرگ است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به مزیت‌های تاریخی و فرهنگی اردبیل گفت: این استان پر از ابنیه و محوطه‌های تاریخی است که در راس آنها اثر ثبت شده جهانی بقعه شیخ‌ صفی‌الدین اردبیلی است.

ضرغامی ادامه داد:  همه مزیت‌های گردشگری استان با فاصله یک ساعته قابل دسترسی است و کسی که به اردبیل سفر می‌کند به راحتی با طی مسافت یک ساعته از یک طرف جنگل‌های هیرکانی و از طرف دیگر چشمه‌های آبگرم را می‌بیند.

وی با بیان اینکه گردشگری بهترین روش دیپلماسی عمومی است و صمیمیت ملت ها و ارتباط دولت ها را به دنبال دارد، افزود: از دولت آذربایجان توقع داریم ارتباط موثر بین ملت دو کشور را محدود نکند و توقف گردشگری زمینی بین ایران و آذربایجان را از میان بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز