خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

۵۲ واحد اقامتی متخلف خراسان رضوی مهر و موم شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۹۹۸

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: از ۱۵ اسفند ماه پارسال تا پایان دوازدهم فروردین ماه جاری ۵۲ واحد اقامتی متخلف به دلیل تخلفات محرز و عدم توجه به اخطار بازرسان مهر و موم شده‌ است.

به گزارش ایلنا از مشهد، یوسف بیدخوری افزود: براساس نظارت‌های انجام شده در تعطیلات نوروزی هزار و ۳۱۴ مورد تذکر کتبی و اخطار صادر و به ۱۱۷ شکایت رسیدگی و ۵۲ مورد مهر و موم واحد متخلف انجام شده است.

وی اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز امسال حدود سه هزار و ۴۰۰ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان انجام شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت:بازدید های نظارتی از تاسیسات گردشگری استان از اوایل اسفند ماه پارسال آغاز شد و در مرحله اول تمام تاسیسات گردشگری استان مورد بازدید قرار گرفت و نواقص و اشکالات برای بر طرف کردن به مدیران مجموعه‌ها اعلام شد.

بیدخوری افزود: در مرحله دوم نظارت که از ۱۵ اسفند آغاز شد، روند خدمات رسانی به زائران و مسافران ارزیابی و نظارت شد و به واحدهایی که به ضوابط مربوطه در هر کدام از تاسیسات گردشگری بی‌توجهی کرده بودند اخطار و تذکر داده شد.

وی اضافه کرد: بازرسان در محل قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد به صورت شبانه‌روزی فعال بودند و به محض دریافت شکایت حضوری یا تلفنی از طریق سامانه ۳۷۰۴۵-۰۵۱ بلافاصله به محل مراجعه و از تضییع حقوق مسافران جلوگیری می‌شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز