خبرگزاری کار ایران

۴۹ واحد اقامتی متخلف خراسان رضوی مهر و موم شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۶۲۹

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: ۴۹ واحد اقامتی متخلف به دلیل تخلفات محرز و عدم توجه به اخطارها مهر و موم شده‌ است.

به گزارش ایلنا از مشهد، یوسف بیدخوری اظهارداشت: از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته تا پنجم فروردین ماه ۴۹ واحد اقامتی متخلف به دلیل تخلفات محرز و عدم توجه به اخطارها مهر و موم شده‌ است.

وی افزود: در این مدت، چهار هزار و ۸۰۰ بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی و سایر تاسیسات گردشگری در استان انجام شده است.

بیدخوری تصریح کرد: طی این مدت ۳۹ شکایت از مسافران و زائران مقیم در واحدهای اقامتی دریافت شد که تمامی آنها مورد رسیدگی قرار گرفت و در پی آن وجوهی که تحت عنوان گرانفروشی دریافت شده بود به مسافران بازگردانده شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در پی رسیدگی به شکایات و تخلفات حوزه تاسیسات گردشگری در استان، بیش از ۶۰ میلیون تومان مبالغ مربوط به اضافه دریافتی یا گرانفروشی به مسافران بازگردانده شد.

بیدخوری افزود:در قالب طرح تشدید بازدیدهای نظارتی تاسیسات گردشگری ۱۶۰ بازرس متخصص در خراسان رضوی کار نظارت را بر عهده دارند که ۱۰۶ نفر از آنان در کلانشهر مشهد فعالیت دارند و بازرسی تکمیلی تاسیسات گردشگری تا پایان تعطیلات نوروزی امسال ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز