خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه تجهیزات هتل، رستوران و کافی شاپ در مشهد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۲۳۶

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از آغاز به کار نمایشگاه تجهیزات هتل، رستوران و کافی شاپ در مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، یوسف بیدخوری با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه از امروز ۲۶ مهر ماه آغاز و تا ۲۹ مهرماه جاری ادامه دارد و از ساعت ۱۰ تا ۱۸ پذیرای بازدیدکنندگان است.

بیدخوری گفت: در این نمایشگاه ۳۰ شرکت و موسسه فعال در زمینه تجهیزات هتلداری، آشپزخانه صنعتی، منسوجات مرتبط با تاسیسات گردشگری، لوازم مصرفی مراکز اقامتی و ...حضور دارند.

او با بیان این‌که نمایشگاه تجهیزات هتل، رستوران و کافی شاپ هم‌زمان با نمایشگاه تجهیزات پزشکی در حال برگزاری است، تصریح کرد: در آستانه خروج از پاندمی کرونا قرار داریم و هتل‌ها و تاسیسات گردشگری در حال احیا و بازگشت به مدار خدمت‌رسانی هستند که این مهم مستلزم به‌روز رسانی خدمات و امکانات است.

او با اشاره به برگزاری این نمایشگاه توسط بخش خصوصی یادآور شد: آستان خراسان رضوی بیش از دو هزار تاسیسات گردشگری فعال دارد و هم‌چنین تعداد زیادی واحد نیز در حال ساخت است به همین دلیل برگزاری نمایشگاه تجهیزات هتلداری ضروری بود و امیدواریم در آینده با مشارکت بیشتر تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری برگزار شود.

بیدخوری گفت : اگر چه این نمایشگاه بخشی از نیاز واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری استان را برآورده می‌کند اما برای برگزاری نمایشگاه‌های مشابه با مشارکت همه تولیدکنندگان و تامین کنندگان تجهیزات هتداری ظرفیت بالایی دارد.

او به نقش تجهیزات در ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: با توجه به تنوعی که در تجهیزات هتلداری وجود دارد، نقش بسزایی در اشتغال و ثروت آفرینی دارند، که از این جنبه نیز باید تجهیزات هتداری  مورد توجه قرار گیرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه اظهار کرد: در تاسیسات گردشگری بستر مناسبی برای استفاده و بهره‌مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان وجود دارد و در این نمایشگاه نیز شرکت‌های دانش‌بنیان حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز