خبرگزاری کار ایران

رویداد ماه امت از ٢٩ فروردین در مشهد آغاز به کار خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۵۴۴

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: دومین رویداد بین المللی ماه امت با حضور چندین کشور دیگر از سه شنبه در مشهد شروع خواهد شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین باغگلی اظهار داشت: این رویداد از ۲۹ فروردین ماه لغایت ۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰ لغایت ۲۳ در شهرک شهید باهنر برگزار می شود و با توجه به محدودیت مکان، علاقمندان به حضور در این رویداد می توانند عدد ۲ را به سرشماره ۱۰۰۰۱۰۸ ارسال کنند.

وی افزود: نخستین رویداد فرهنگی بین المللی «ماه امت» سال گذشته با حضور جمعی از هنرمندان کشورهای اسلامی در محله «گلشهر» مشهد برگزار شد و با توجه به استقبال قابل توجهی که از این رویداد به عمل آمد، این رویداد در ماه رمضان امسال و البته در شهرک شهید باهنر مشهد برگزار می‌شود.

باغگلی خاطرنشان‌کرد: در دومین رویداد ماه امت هنرمندانی از ۵ کشور جهان اسلام و در کنار هنرمندانی از ایران، به اجرای برنامه خواهند پرداخت و همزمان با این برنامه، نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای اقوام نیز در کنار این رویداد، برگزار می‌شود.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: مشهد به الگوهای تفریحی متناسب با خودش نیاز دارد؛ جشنواره ماه امت، فرصتی است تا در الگوی مراسم و تفریح، ویژگی های متمایز مشهد لحاظ شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز