خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

۶۴ هزار نفر از خدمات پایگاه راهنمای زائر مشهد بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۲۷۰

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ۶۴ هزار نفر از خدمات ۱۸ پایگاه راهنمای زائر در سطح شهر مشهد بهره مند شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید جلیل بامشکی در خصوص پایگاه های راهنمای زائر توضیح داد: در سال های گذشته ۱۲ پایگاه راهنمای زائر در مشهد فعال بود، اما امسال با توجه به پیش بینی افزایش مسافران نوروزی، ۶ پایگاه دیگر به منظور رفع نیاز زائرین مستقر شد، که اکنون در شهر مشهد ۱۸ پایگاه راهنمای زائر در مبادی ورودی شهر، خیابان های منتهی به حرم و آرامگاه فردوسی فعال هستند.

وی در رابطه با خدمات پایگاه های راهنمای زائر اظهار داشت:خدمات این پایگاه ها شامل، برنامه ریزی سفر، معرفی مراکز گردشگری مشهد، معرفی بازارها و اماکن تفریحی، اطلاعات حمل و نقل عمومی، فروش بلیط بین شهری، خدمات درمانی، ارائه نقشه مشهد و بروشور است.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: این پایگاه از ۲۵ اسفند تا ۴ فروردین به دلیل حجم حضور مسافر در شهر مشهد به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خواهند کرد و از ۴ فروردین تا ۱۵ اسفند تا ۱۰ شب فعال خواهند بود.

وی تصریح کرد: از ۱۵ اسفند ماه تا یکم فرودین به صورت کلی ۶۴ هزار نفر از خدمات ۱۸ پایگاه بهره مند شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز