خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار مشهد مطرح کرد؛

هفت حوض مهد گردشگری و فرهنگی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۶۵۵

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: مصمم هستیم تا با اکران برنامه‌های فرهنگی، هفت حوض را به یک پایگاه گردشگری-فرهنگی خانواده محور مبدل سازیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین باغگلی، معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در بازدید از منطقه نمونه ملی گردشگری هفت حوض گفت: هفت حوض ظرفیت خوبی از طبیعت با آب و هوای متفاوت در نقطه منفصل از شهر اما نزدیک به آن دارای امکانات زیادی است.

وی افزود: قصد داریم پیوند مطلوبی بین این موقعیت جغرافیایی جذاب و برنامه‌های فرهنگی حوزه سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای زائرین و مجاورین برقرار کنیم، هرچند که اقدامات شرکت توسعه گردشگری تاکنون توانسته حضور تعداد زیادی از مردم در این مکان را میسر کند.

باغگلی اظهارداشت: معاونت فرهنگی شهرداری مشهد مصمم است تا با اکران برنامه‌های فرهنگی، هفت حوض را به یک پایگاه گردشگری-فرهنگی خانواده محور مبدل سازد.

مرتضی گواهی سرپرست شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد بیان داشت: شرکت توسعه گردشگری با توجه به گزارشات سازمان گردشگری جهانی wto که نشان می‌دهد گردشگری فرهنگی ۳۷ درصد از گردشگری جهانی را به خود اختصاص داده و هر سال نیز ۱۵ درصد رشد دارد ،در نظر دارد با مشارکت سازمان فرهنگی شهرداری مشهد با برگزاری برنامه‌ها، جشنواره‌ها و سایر اقدامات فرهنگی دیگر، هفت حوض را به مهد فرهنگی-گردشگری مبدل نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز