خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار مشهد خبر داد؛

کلان پروژه خط عابر خط زندگی وارد فاز ششم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۰۱۶

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: فاز ۶ کلان پروژه «خط عابر؛ خط زندگی» از یکم اسفندماه سال جاری به مدت ۸ روز در ۱۲ منطقه اجرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، یوسف اسماعیل‌زاده با بیان اینکه یکی از رسالت‌های این معاونت، ارتقاء سطح فرهنگ شهروندی است، اظهار کرد: برهمین اساس، یکی از طرح‌های پیش‌بینی شده که طی سال‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم، کلان‌پروژه «خط عابر؛ خط زندگی» است.

وی با بیان اینکه از یکم اسفندماه امسال، به صورت همزمان در ۱۲، مرحله ششم کلان پروژه «خط عابر؛ خط زندگی» به همت فرهنگسرای ترافیک اجرایی می‌شود، گفت: این طرح در یک تقاطع محوری هرکدام از مناطق شهرداری اجرا خواهد شد و تا ۸ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد افزود: کلان پروژه‌ «خط عابر؛ خط زندگی» با تاکید بر رعایت حق تقدم عابر پیاده برای رانندگان و همچنین عابران پیاده تعریف شده و در این فاز، هر ۳ ضلع مثلث قانون، زیرساخت و فرهنگ، در کنار یکدیگر مورد توجه قرار می‌گیرد.

اسماعیل‌زاده گفت: موضوع رعایت حق تقدم عابر پیاده و این کلان پروژه صرفا محدود به هشت روز نیست و در تمام طول سال مدنظر ما است و در قالب آن، اصلاح هندسی تقاطع‌ها نیز پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز