خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار مطرح کرد؛

آغاز سه ماه جشن و شادی در شهر مشهد از امروز

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۱۶۸

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: از امروز در حوزه فرهنگی شهر فعالیت‌های متنوعی آغاز می‌شود؛ برنامه‌های دهه فجر، ایام جشن شعبانیه و بعد استقبال از بهار و ماه رمضان در پیش است.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین باغگلی در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: از امروز و با توجه به مناسبت‌های پیش‌رو، در حوزه فرهنگی شهر فعالیت های زیادی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام معاونت‌ها موظف شدند برنامه‌های اختصاصی دهه فجر داشته باشند، افزود: در باشگاه‌های ده گانه ویژه برنامه تعریف شده است؛ مجموعه‌ای از برنامه‌ها در گروه های سنی مختلف نیز تهیه شده است.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اظهار کرد: بیش از ۳۰ برنامه با مشارکت ستاد سازمان فرهنگی و معاونت های فرهنگی مناطق داریم؛ در ایام دهه فجر به جز شب شهادت حضرت زینب(س) نورافشانی داریم و تلاش کرده‌ایم کل دهه فجر را به عنوان ایام شادی و فضاسازی برای شهر درنظر بگیریم.

باغگلی عنوان کرد: ایام پیروزی انقلاب در موقعیت‌های مختلف شهری موقعیت سازی می‌شود با مشارکت مردم نمادهای روز ۲۲بهمن تهیه می‌شود تا از یک تم واحد به شکل چاپی پرهیز شود.

وی تصریح کرد: مجموعه ای از برنامه فرهنگی ورزشی در مدارس هم با تعامل آموزش و پرورش داریم و رویداد نهایی به صورت شهری در بوستان ملت با حضور منتخبان مدارس برگزار می‌شود.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اضافه کرد: ۱۳سالن ورزشی در سیزده منطقه برای فعالیت ورزشی تفریحی فرهنگی از ۱۰ صبح تا ۲۲ شب فعال می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز