خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان:

فاز اول پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در دورود اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۲۲۸

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از اجرای فاز اول پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در شهر دورود خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی صارمی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تکمیل فاز یک پروژه FTTH در شهر دورود به طول ۱۴ کیلومتر اظهار کرد: در راستای مصوبات شورای عالی فضای مجازی مبنی بر پوشش ۸۰ درصد پهن باند ثابت خانوارها با متوسط دسترسی ۲۵ مگابایت بر ثانیه توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پروژه ۲۰ میلیون پورت پرسرعت اینترنت در بستر فیبر نوری تعریف شد که سهم لرستان در حدود ۲۷۸ هزار مشترک است.

وی افزود: شهر دورود به عنوان پایلوت این پروژه تعیین و حدود ۲۸ هزار مشترک از سرویس FTTH بهره‌مند خواهند شد که ۵۰ کیلومتر شبکه فیبر نوری در سطح شهر دورود ایجاد می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستانگفت : فاز اول این طرح در شهر دورود به طول ۱۴ کیلومتر فیبر نوری و شامل OLT ۲ و Fat ۸۰ بوده که انجام گرفته و براساس برنامه ریزی تعیین شده ظرف حداکثر دوماه آینده کل پروژه نهایی و به بهره برداری می‌رسد و یک شبکه ارتباطی پر سرعت و با کیفیت در دسترس مشترکین و کسب و کار ها قرار خواهد گرفت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز