خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

لزوم نظارت جدی بر عملکرد شرکت ساخت قطار شهری مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۹۹۴

عضو کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به ضرورت توسعه خطوط مترو در مشهد، برنامه ویژه ای برای رفع نواقص موجود در شرکت ساخت قطارشهری مشهد داریم.

به گزارش ایلنا از مشهد، مجید دبیریان اظهار کرد: توسعه پایدار و متوازن شهر یکی از اصول مورد تأکید شورای ششم است و توسعه خطوط مترو در کلان شهر مشهد و مصداق مهم توجه به موضوعات زیرساختی شهر و توسعه یکپارچه خدمات به شمار می‌آید. به همین دلیل اعضای شورای ششم بارها به توسعه ناوگان حمل و نقل به ویژه خطوط مترو با محوریت ارائه خدمات به شکل متوازن پیرامون حرم مطهر رضوی تأکید کرده‌اند.

وی افزود: باتوجه به ضرورت توسعه خطوط مترو در مشهد و لزوم مدیریت بهینه سرمایه های مردم در صرف هزینه های تکمیل و ساخت قطارشهری، درحوزه نظارت، برنامه ویژه ای برای رفع نواقص موجود در شرکت ساخت قطارشهری داریم.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: متاسفانه به دلیل رشد بیش از حد تورم، سرعت کُند پیشرفت و عدم انجام پروژه های قطارشهری مطابق برنامه، موجب افزایش هزینه های ساخت، تکمیل و رفع نواقص قطارشهری گردیده است؛ ولذا تلاش مضاعف ومجدانه شهردار و مدیران مربوطه جهت تسریع و تکمیل پروژه‌ها در همه خطوط ضروری به نظر می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز