خبرگزاری کار ایران

اردبیل استانی موفق در منفی بودن تصادفات فوتی در طرح نوروزی1402

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۰۲۳

پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: اردبیل جزو استانهای موفق کشور به جهت منفی بودن تصادفات فوتی در طرح نوروزی1402 بوده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید حجت فتاحی از نبود تصادفات فوتی از اول طرح نوروزی از مورخه 1401/12/25 لغایت 1402/1/15خبر داد و گفت: در این راستا از همراهی عموم مردم،رسانه های جمعی و گروهی خبرنگاران در جهت اشاعه فرهنگ مناسب رانندگی و سازمانهای مرتبط در بحث ترافیک که به صورت مجدانه با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری کردند تقدیر وتشکر می کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: تداوم کاهش تصادفات و جزو استان های برتر شدن در سطح کشور در طرح نوروزی نتیجه ایثارگری های همکاران پلیس راهنمایی و رانندگی می باشد که به صورت شبانه روزی در اجرای طرح نوروزی فعالیت نمودند وآسایش خود را فدای آرامش مردم کردند.

سرهنگ فتاحی خاطرنشان کرد: هدف از مقررات رانندگی اعمال قانون وجریمه کردن نیست، بلکه اصلاح رفتار رانندگان قانون گریز است.

وی افزود: از عموم رانندگان تقاضا داریم رعایت بیش از پیش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را بیش از پیش در دستور کار قرار دهند تا به جامعه ای بدون تصادف که نمونه بارزی از رشد رعایت مقررات می باشد، دست یابیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز