خبرگزاری کار ایران

آغاز فعالیت 24 پایگاه طرح نوروزی هلال احمر در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۷۹۶

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از آغاز فعالیت 17 پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات نوروزی و 7 پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا، عزت اله ضربی در مراسم آغاز طرح نوروزی در مرکز فرماندهی انتظامی استان اردبیل که با حضور دستگاه های عضو ستاد تسهیلات سفر برگزار شد با اعلام این خبر افزود: 13 پایگاه ثابت، 4 پست موقت امدادی و 7 پست ایمنی و سلامت مسافرین تمهیدات لازم را برای خدمات رسانی به هموطنان در نوروز اندیشیده اند.

وی با بیان اینکه طرح های نوروزی به صورت ملی از 25 اسفند تا 15 فروردین اجرا می شود، بیان کرد: هدف از این طرح کاهش تلفات جاده ای و شتاب دهی برای حادثه دیدگان است.

این مسئول با بیان اینکه 180 نفر نیروی انسانی به صورت روزانه در طرح های نوروزی در سطح استان اردبیل مشارکت دارند، افزود: 50 دستگاه خودروی های امدادی نیز به کار گرفته شده است.

ضربی با اشاره به این که تیم های واکنش سریع، واحدهای مرکز کنترل و هماهنگی عملیاتی و پاسخگویی اضطراری در مرکز استان و شعب تابعه به صورت 24 ساعته در این طرح حضور دارند، ادامه داد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان اردبیل همواره آماده امدادرسانی بوده و هموطنان می توانند در صورت بروز هر گونه حادثه با شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز