خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد؛

عملیاتی شدن بیش از 15 هزار تماس با فوریت های پلیسی 110در استان/ افزایش 20 درصدی تماس های تلفن 110 نشان اعتماد مردم به پلیس است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۶۲۳

فرمانده انتظامی استان از عملیاتی شدن 15 هزار و 897 تماس با فوریت های پلیسی 110 استان از ابتدای طرح نوروزی تا کنون خبر داد .

به گزارش ایلنا، سردار "یحیی الهی" در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 نشان از مشارکت و اعتماد مردم   به پلیس است، اظهار داشت: جلب رضایت مردم جزء الویت های اصلی ماموریت های پلیس است.

وی با اشاره به فراوانی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110، گفت: از ابتدای طرح نوروز یعنی 27 اسفند ماه 1401 تا کنون از تعداد 42 هزار و   753 تماس برقرار شده با سامانه 110، بیش از 15 هزار 897 مورد تماس نیاز عملیاتی بوده که توسط یگان های اجرایی و پلیس های تخصصی اجرایی شده است و تعداد 26 هزار 856 مورد اخذ راهنمایی و مشاروه از پلیس، با افزایش20 درصدی همراه بوده که این خود نشان از اعتماد مردم به پلیس است.

وی تصریح کرد: سامانه تلفنی 110 با هدف خدمات رسانی سریع تر و بهتر، ارتقاء امنیت و کسب رضایت مردم راه اندازی شده است و می طلبد شهروندان با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات، خود را در تامین امنیت شریک سازند.

 فرمانده انتظامی استان لرستان ، با اشاره به این که فلسفه راه‌اندازی سامانه پلیسی 110، تحقق شعار پلیس پاسخگو است، عنوان داشت: از دستاوردهای مهم این سیستم می‌توان به ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان، خدمات رسانی عمومی با تاکید بر سرعت و احترام به حقوق شهروندان و شفافیت امور با استفاده از عملکرد حرفه ای و نظام‌مند می باشد.

سردار الهی با تاکید بر افزایش توان عملیاتی پلیس در مقابله با جرایم، خاطر نشان کرد: از یک سو، حضور به موقع پلیس موجب افزایش احساس امنیت در جامعه شده و از سوئی دیگر، مردم نیز پلیس را ملجا و پناهگاه مطمئنی برای حل مشکلاتشان می دانند که آماده پاسخگویی به مطالبات و خواسته های به حق شهروندان در حوزه مسائل انتظامی، ترافیکی و اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان لرستان در پایان ضمن تشکر از همکاری شهروندان فهیم و قانونمدار با پلیس خدمتگزار، با بیان اینکه سامانه 110 پل ارتباطی شهروندان با پلیس است، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت ها، نزاع و درگیری های دسته جمعی، شرارت، تصادفات، کالای قاچاق، وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز