خبرگزاری کار ایران

از ابتدای طرح نوروزی تا امروز؛

بازدید بیش از ۵۳۴ هزار نفر از اماکن تاریخی فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۰۳۸

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز ۵۳۴هزار و ۹۶۱ نفر از جاذبه‌ها و اماکن تاریخی و فرهنگی تحت پوشش این اداره‌کل در فارس بازدید کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، سید موید محسن نژاد در خصوص آخرین آمار بازدید میهمانان نوروزی از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس، افزود: از ۲۵ اسفند تا سوم فروردین ماه جاری ۵۳۴ هزار و ۹۶۱ نفر از جاذبه‌ها و اماکن تاریخی و فرهنگی تحت پوشش این اداره‌کل بازدید کردند که آرامگاه حافظ، تخت‌جمشید و سعدی بیشترین تعداد بازدیدکنندگان را داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: مجموعه فرهنگی آرامگاه حافظ بعد از حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از روز ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا سوم فروردین ماه با ۱۴۹هزار و ۷۱۶ نفر بازدیدکننده، در صدر بازدید مسافران نوروزی از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس قرار دارد.

محسن نژاد تصریح کرد: مجموعه جهانی تخت جمشید با ۹۳هزار و ۵۸۲ نفر، مجموعه فرهنگی سعدی با ۹۲ هزار و ۶۰۵ نفر، مجموعه جهانی پاسارگاد با ۶۰ هزار و ۷۸۴ نفر و ارگ کریم خان با ۵۸ هزار و ۲۵۱ نفر بیشترین بازدید کننده را داشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز