خبرگزاری کار ایران

در سال جاری صورت گرفت؛

برگزاری دوره آموزشی برای دو هزار فعال در دهیاری‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۰۳۵

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: امسال ۵۱ دوره آموزشی برای ۲ هزار و ۱۳۷ نفر از دهیاران و کارکنان دهیاری‌های استان به مدت ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر ساعت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، لیلا غریب در نشست هم اندیشی دهیاران مرجع و مسئولان امور مالی و فنی دهیاری‌ها اظهار کرد: ایجاد اشتغال در روستاها یکی از دغدغه‌های مهم دفتر روستایی استاندار قزوین است و برای تحقق این مهم باید توانمند سازی و حمایت از نوآوری با تکیه بر روحیه خودباوری را در بین روستائیان تقویت کرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین افزود: برای سال آینده ۳۲ عنوان دوره آموزشی برای دهیاران در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: به دلیل وسعت عملکرد و وظایف دهیاری و ارتباط بدون واسطه آن با شاخصه اصلی توسعه روستایی آشنایی هرچه بیشتر دهیاران با ضوابط و مقررات قانونی و حدود اختیارات وظایف آن‌ها را تبدیل به یک ضرورت کرده و این مهم منجر به آگاهی افراد از حقوق خود و روستائیان شده است.

این مسئول اظهار کرد: شرکت‌های تعاونی روستایی حکم بازوان دهیاری‌ها را دارند و تقویت آن‌ها سبب ایجاد درآمد پایدار و همچنین ایجاد اشتغال برای مردم منطقه می‌شود که ضرورت دارد تا این شرکت‌ها ساماندهی و تقویت شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز