خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور روستایی استانداری:

۱۱۱ طرح ویژه دهیاری‌های قزوین امسال بهره برداری می شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۴۵۵

در نیمه نخست امسال ۱۱۱ طرح ویژه دهیاری‌های استان قزوین به منظور ایجاد اشتغال و درآمد پایدار روستایی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اکرم نجفی گفت: به منظور تکمیل ۱۱۱ طرح عمرانی و خدماتی نیمه تمام روستایی که نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد، اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال از محل ماده ۵۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، به دهیاری‌های واجد شرایط و فعال استان تخصیص یافت.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری افزود: از این میزان، پنج طرح مربوط به توسعه زیرساخت‌های گردشگری، ۹ طرح مربوط به بوستان و سالن‌های چند منظوره، ۱۷ طرح تکمیل و تجهیز پایگاه‌های آتش نشانی، ۱۹ طرح مربوط به ساماندهی آب‌های سطحی، آرامستان و غسالخانه و مابقی مربوط به طرح‌های بهسازی معابر روستایی است.

نجفی اضافه کرد: با اجرای این طرح‌ها به طور متوسط برای ۲۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح‌ها تحت نظارت اداره کل امور روستایی و شورا‌ها اجرا می‌شوند و توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: دهیاری‌ها همچنین می‌توانند برای اجرای طرح‌های اقتصادی درآمدزا در کوتاهترین زمان ممکن از تسهیلات با سود هشت درصد و یک سال تنفس بهره‌مند شوند.

حدود ۵۵۰ روستای استان قزوین دارای دهیاری هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز