خبرگزاری کار ایران

وزیر دادگستری مطرح کرد:

عزم جدی دستگاه قضایی برای کاهش آلودگی هوای اراک / نیاز است مکان نگهداری اموال قاچاق توسعه یابد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۰۷۲

وزیر دادگستری گفت: رفع کاهش آلودگی هوای شهر اراک با جدیت مورد پیگیری قرار گرفته است و در این راستا قوه قضائیه به واسطه تعامل و هم‌افزایی با سازمان حفاظت محیط‌زیست و دولت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امین‌حسین رحیمی در جریان سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه به استان مرکزی در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: عزم دستگاه قضایی برای کاهش آلودگی هوای اراک جدی است و در این راستا رئیس قوه قضاییه دستورات لازم را صادر کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا واحدهای آلاینده باید شناسایی شود. همچنین با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط، گام‌های مؤثرتری در راستای کاهش آلایندگی‌های هوای این شهر و بهبود زندگی مردم برداشت.

وزیر دادگستری اظهار داشت: آیا بر اساس قانون برای واحدهای آلاینده‌ای که بیشتر از حد مجاز و استاندارد آلایندگی دارند، اخطار لازم صادر شده است تا نسبت به پرداخت عوارض آلایندگی اقدام کنند؟

رحیمی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی در چهارراه ارتباطی واقع است، از این رو میزان کشفیات کالای قاچاق در این استان بسیار بالا است و انبارهای سازمان اموال تملیکی کشش این حجم کالا را ندارد. این وعده داده می‌شود تا نسبت به تعیین تکلیف سریعتر اموال تحت عنوان قاچاق اقدام شود و انبارها، امکانات و تجهیزات مورد نیاز در استان مرکزی مستقر شود.

وی با اشاره به اینکه علیرغم تلاش‌های صورت گرفته، نیاز است مکان نگهداری اموال قاچاق توسعه یابد، بیان داشت: در این راستا قول مساعد داده می‌شود که از سوی سازمان اموال تملیکی کشور و استاندار مرکزی پیگیری‌های لازم صورت گیرد تا در شهرستان‌های ساوه و دلیجان، 2 انبار دیگر پیش‌بینی شود، چرا که بسیاری از کالاهای قاچاق در این شهرستان‌ها کشف و ضبط می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز