خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان خبرداد؛

محکومیت قطعی ۲ مدیر کل سابق فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۶۲۲

پس از محکومیت ۲ تن از مدیران کل سابق در فارس در دادگاه بدوی به اتهام اخذ رشوه حکم قطعی محکومیت تجدید نظرخواهان هم صادر شد.

به گزارش ایلنا، رئیس کل دادگستری استان فارس با اعلام این خبر با بیان اینکه برخورد قاطع و بی اغماض با فساد مالی همواره در دستور کار دستگاه قضایی است گفت: تجدید نظر خواهان این پرونده پس از صدور کیفر خواست در دادسرای شیراز در ابتدای سال جاری در دادگاه کیفری دو شیراز حاضر و به دفاع از خود پرداختند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به اعتراض متهمان به رأی اولیه بیان داشت: پرونده پس از اعتراض در شعبه ۱۷ تجدید نظر استان مورد رسیدگی قرار گرفت که محکومیت قطعی متهمان صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در تشریح دادنامه اخیر صادره اظهار داشت: در این حکم متهم ردیف اول و مدیر کل سابق کار، رفاه و امور اجتماعی استان فارس به تحمل ۴ سال حبس تعزیری و همچنین ۵ سال انفصال از خدمات دولتی و جزای نقدی و متهم ردیف دوم و مدیر کل سابق سرمایه‌گذاری استانداری فارس به تحمل ۴ سال و ۶ ماه حبس تعزیری، ۵ سال انفصال از خدمات دولتی و جزای نقدی محکوم شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان فارس تأکید کرد محکومیت جزای نقدی علیه متهمان ردیف‌های اول و دوم در دادگاه بدوی به قوت قبل باقی است.

گفتنی است در شهریور ماه سال گذشته و پس از کشف فساد در دو مجموعه مدیریتی استان فارس دو تن از مدیران ارشد استان فارس به اتهام اخذ رشوه و سایر افراد مطرح در این پرونده به اتهام پرداخت رشوه تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند که پس از تکمیل تحقیقات و طی شدن روند قضایی در دادسرای شیراز و رسیدگی بدوی در شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شیراز، رأی نهایی و قطعی در دادگاه تجدید نظر استان فارس صادر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز