خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس قوه قضاییه:

نظارت ویژه در پرونده مفاسد اقتصادی وجود دارد / دستگاه قضا از سرمایه‌گذاری برای ایجاد فرصت‌های شغلی حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۹۷۶

معاون اول رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه پرونده‌های مفاسد اقتصادی در تمام استان‌های کشور با جدیت و دقت پیگیری می‌شود، گفت: نظارت ویژه در پرونده مفاسد اقتصادی جاری وجود دارد و تمام پرونده‌های استان‌های کشور گرفته شده و برای آنها یک بازه زمانی مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام محمد مصدق‌کهنموئی در جریان سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه به استان مرکزی در جمع خبرنگارن در اراک، افزود: دستگاه قضا با جدیت از سرمایه‌گذاری برای ایجاد فرصت‌های شغلی و توسعه اقتصادی حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مواردی که در بازه زمان مشخص به نتیجه نمی‌رسد با جدیت پیگیری می‌شود تا هرچه سریعتر انجام شود، ادامه داد: هدف از سفرهای استانی ریاست قوه قضاییه به همراه اعضای شورای معاونین به استان‌ها، در جریان قرار گرفتن روند رسیدگی به پرونده‌ها است.

معاون اول رئیس قوه قضاییه اظهار داشت: یکی از منافع سفرهای استانی این است که هنگامی که در استانی با پرونده‌ای مواجه می‌شویم که به طور مثال مشکل اطاله دادرسی دارد، دلیلش بررسی می‌شود و اگر خلاء قانونی باشد حل می‌گردد و در نتیجه، حل مشکلات در تمامی استان‌ها انجام می‌شود.

مصدق‌کهنموئی تصریح کرد: سفرهای استانی برکات فراوانی دارد، وقتی از نزدیک با ارباب رجوع و اصحاب پرونده ملاقات می‌شود، در جریان پرونده قرار می‌گیریم، ذهنیت‌ها عوض می‌شود، مشکلات از نزدیک دیده می‌شود و تلاش می‌شود تا مشکل صاحب پرونده حل شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز