خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان خبر داد؛

پیش‌بینی وزش باد و بارش پراکنده برف برای قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۸۶۶

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: برای فردا /پنجشنبه/ با توجه به گذر امواج تراز میانی جو، افزایش ابر، وزش بادهای نسبتا شدید و در پاره‌ای از مناطق بارش پراکنده برف و باران را خواهیم داشت.

مریم بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان گفت: باتوجه به خروجی مدل‌های هواشناسی، تا عصر امروز در برخی ساعات بارش برف و باران، گاهی وزش باد و احتمال کولاک در مناطق کوهستانی را پیش رو خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی استان قزوین ادامه داد: از روزر جمعه تا اوایل هفته آینده، جوی نسبتا پایدار و به لحاظ دمایی تا روز شنبه همچنان استقرار هوای سرد را پیش رو داریم.

وی عنوان کرد: از روز یکشنبه افزایش نسبی دما را در سطح استان شاهد خواهیم بود.

بهروزی ادامه داد: با فعالیت سامانه بارشی در صبح امروز بارش برف در آوج به 3 و در قوزین به 2 سانتی‌متر رسید و در کوهین و معلم کلایه هم شاهد کولاک برف بودیم.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: کمترین میزان دمای استان بامداد امروز با منفی 6 درجه در آبیک و بیشترین میزان دما هم ظهر دیروز با 11 درجه در رازمیان به ثبت رسید، دمای هوای قزوین هم بین منفی 5 و 5 درجه در نوسان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز