خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس تاکید کرد؛

تصمیمی برای افزودن فضا به حرم‌های مطهر در شیراز نداریم/ هیچ تصمینی برای افزودن فضا به حرم‌های مطهر احمدی و محمدی را نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۴۷۲

استاندار فارس گفت: هیچ تصمیمی برای افزودن فضا به حرم‌های مطهر احمدی و محمدی را نداریم و فقط یک قسمت کوچک در شرق حرم مطهر سید علاالدین حسین (ع) افزوده خواهد شد که در این فضا نیز ساختمانی وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، محمدهادی ایمانیه مسائل مطرح شده پیرامون تخریب خانه‌های تاریخی اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) را شایعه خواند و گفت: بنای ما ساماندهی محدوده ۵۷ هکتاری اطراف حرم مطهر است و این ساماندهی به معنای تخریب نیست.

او بیان کرد: جالب اینکه این شایعات توسط برخی افراد مطرح می‌شود که در دام برخی کشورها گرفتارند، کشورهایی که خود بناهای تاریخی اسلام را تخریب کرد، حالا ما را متهم می‌کنند که بنا داریم اطراف حرم شاهچراغ را تخریب کنیم.

استاندار فارس ادامه داد: بنای ما این است که اطراف حرم مطهر از وضعیت امروز که مورد گلایه بسیاری از ساکنین این محدوده نیز هست خارج شود و معابر و ظواهر و بسیاری از فضاهای فرهنگی، مساجد و زائرسراهای آن سامان یابد.

ایمانیه اظهار کرد: ما هیچ تصمینی برای افزودن فضا به حرم‌های مطهر احمدی و محمدی را نداریم و فقط یک قسمت کوچک در شرق حرم مطهر سید علاالدین حسین (ع) افزوده خواهد شد که در این فضا نیز ساختمانی وجود ندارد.

استاندار فارس عنوان کرد: بنابراین بنای استان و مدیریت استان این است که این ۵۷ هکتار به شکل آبرومندی ساماندهی شود و اطراف حرم نسبت به وضعیت امروز به مراتی شایسته تر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز