خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بحران قزوین به ایلنا خبرداد؛

یک واحد تولیدی در شهر صنعتی البرز دچار آتش‌سوزی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۴۹۳

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: یکی از واحدهای تولید کننده داروهای دام و طیور در شهر صنعتی البرز دچار آتش سوزی شده که آتش نشانان درحال اطفاء حریق در این واحد هستند.

محمدرضا علیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، با اشاره به آتش سوزی در یک واحد تولیدی شهر صنعتی البرز که ساعت 15:30 دقیقه به مدیریت بحران استانداری اعلام شده، گفت: یکی از واحدهای تولیدکننده داروی دامی با عنوان "سیانس" در شهر صنعتی البرز دچار آتش سوزی شده و آتش نشانان در حال اطفاء حریق هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین ادامه داد: آتش نشانان الوند، شهر صنعتی البرز، محمدیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و به 12 کد از قزوین هم اعلام شد تا اعزام شوند.

وی عنوان کرد: گستردگی آتش در چند سوله است و باتوجه به اینکه این واحد تولیدات دارویی داشته یکی از انبارهای آن دارای موادی است که در معرض اشتعال قرار دارند.

این مسئول ادامه داد: باتوجه به اینکه این واحد در مجاورت ایران چسب قرار دارد نگرانی ما سرایت آن به این واحد است که ممکن است حادثه آفرین باشد و از این رو تلاش ما برای اطفاء و عدم سرایت آتش به این واحد تولیدی است.

علیمی گفت: مصدومین این حادثه پس از پایان اطفاء به صورت دقیق مشخص خواهد شد و تاکنون افرادی که نجات داده شده‌اند صرفا سوختگی سطحی داشته‌اند.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز