خبرگزاری کار ایران

منتظری به ایلنا خبر داد:

جلوگیری از گسترش حریق شرکت ایران‌چسب به کارخانه‌های اطراف/ علت حریق فردا اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۰۷۷

رئیس سازمان آتش‌نشانی قزوین گفت: علت حریق در شرکت چسب شهر صنعتی البرز بعد از مهار کامل آتش‌سوزی اعلام می‌شود.

مجتبی منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: ساعت 16:40 حادثه حریق شرکت چسب‌ایران به سازمان اطلاع داده شد که البته نیم‌ساعت با تاخیر به آتش‌نشانی اعلام شده بود.

وی افزود: کمتر از پنج دقیقه با دو اکیپ آتش‌نشانی وارد شرکت شدیم که تصور این بود حجم آتش‌سوزی کم و قابل مهار است که با توجه به گستردگی حریق، از هشت ایستگاه فعال شهر قزوین اکیپ‌های عملیاتی به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: حدود 4.5 ساعت مأموران آتش‌نشانی در محل حضور داشتند که بخش عمده‌ای از حریق مهار و از گسترش آن به کارخانه‌ها و سوله‌های اطراف جلوگیری شده است.

وی خاطرنشان کرد: سوله‌ای که در شرکت ایران چسب شهر صنعتی البرز دچار حریق شد، تخریب شده و بشکه‌های بسیاری زیر آوار مانده که احتمال دارد منفجر شود یا نشتی داشته باشد که آتش‌سوزی را شدت می‌دهد.

این مسئول تصریح کرد: علت حادثه فردا بعد از مهار کامل آتش‌سوزی و پاکسازی اولیه داخل سوله‌ها، توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی بررسی و اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز