خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان امور اراضی کشور:

دولت سیزدهم ۷۰ درصد رفع تداخلات اراضی کشور را عملیاتی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۷۹۹

سرپرست سازمان امور اراضی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۷۰ درصد طرح رفع تداخلات اراضی ملی و مستثنیات کشور که لازمه کشاورزی دانش بتیان می باشد در دولت سیزدهم رقم خورده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا افلاطونی روز جمعه در آیین رونمایی از اسناد مالکیت اراضی کشاورزی استان قزوین افزود: از هشت هزار پلاک رفع تداخل شده در کشور، پنج هزار و ۶۰۰ مورد آن معادل ۷۰ درصد در دوران دولت سیزدهم عملیاتی شده است.

سرپرست سازمان امور اراضی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در اجرای طرح حدنگاری اراضی کشاورزی نیز میزان پیشرفت از چهار درصد مریوط به دولت قبل به پیشرفت ۱۵ درصدی رسیده ایم که نشان گر شتاب بخشی به اجرای این طرح مهم ملی است.

افلاطونی خاطرنشان کرد: پیشبرد طرح حدنگار با تعیین جزییات اراضی و تثبیت مالکیت ها موجب کاهش اختلافات مربوط به مالکیت اراضی کشاورزی می شود و از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی به شمار می رود.

سرپرست سازمان امور اراضی وزارت جهاد کشاورزی در پایان گفت: صدور اسناد تک برگی برای اراضی کشاورزی همزمان با پیشبرد رفع تداخلات و حدنگاری آغاز شد و امیدواریم در آینده نه چندان دور صدور اسناد اراضی کشاورزی را در تمامی نقاط کشور جشن بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز