خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان خبرداد؛

آغاز رزمایش طرح زمستانه در جاده‌های سمنان/ بیشترین تصادفات راه‌های استان از نوع واژگونی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۱۶۵

رئیس پلیس راه استان سمنان، گفت: رزمایش طرح زمستانه از امروز در جاده‌های استان آغاز می‌شود و تا ۲۰ اسفند ادامه دارد.

به گزارش ایلنا؛ سرهنگ موسی بزرگی در آیین آغاز رزمایش طرح زمستانه پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه این طرح تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد، افزود: در این مدت حدود 750 نیروی فراجا در غالب 350 تیم در ۴ گردنه برف گیر و نقاط حادثه‌خیز استان حضور خواهند داشت و با کمک سایر دستگاه‌های امداد رسان به مسافران خدمات می‌دهند.

وی با تاکید بر لزوم همراه داشتن تجهیزات زمستانی از  جمله زنجیر چرخ، سوخت و خوراک کافی توسط رانندگان و مسافران در این مدت، اظهار کرد: پیش بینی‌های لازم برای اسکان اضطراری و امدادرسانی فوری برای در راه ماندگان اندیشیده شده است.

سردار بزرگی با اشاره به واقع شدن بخش اعظم مسیر بزرگراهی تهران مشهد در استان سمنان و خشک و بی روح  بودن این مسیر، گفت: ۶۰ درصد تصادفات این حوزه به خاطر واژگونی خودروها است و در این زمینه تمهیدات زیادی برای افزایش سطح ایمنی جاده‌ها و ایجاد استراحت‌گاه‌های بین راهی انجام شده است  که امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه برسد.

رئیس پلیس راه استان سمنان اظهار کرد: در حوزه استحفاظی استان، آمار تصادفات منجر به فوت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است که برون رفت از این وضعیت نیازمند تلاش همه همکاران، مسئولان و دستگاه‌های امدادرسانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز