خبرگزاری کار ایران

پایان مسابقات شطرنج قهرمانی کارگران کشور با درخشش یزدی ها/بانوان سنگ آهن مرکزی بافق گل کاشتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۶۱۱

رئیس هیات ورزش کارگری استان گفت: مسابقات شطرنج قهرمانی کارگران کشور در دو بخش آقایان و بانوان در کرمان برگزار شد که شطرنج بازان سنگ آهن مرکزی بافق دست پر کرمان را ترک کردند.

جمال تقی نژاد در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: تیم شطرنج سنگ آهن مرکزی بافق که بعنوان نماینده یزد در این رقابت‌ها حضور یافته بود که علاوه بر کسب مدال‌های رنگارنگ، مقام دوم کشور را در بخش بانوان نیز بدست آورد.

وی افزود: این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم در دو بخش بانوان و آقایان در مجتمع ورزشی گل گهر سیرجان به مدت دو روز برگزار شد؛ در این دوره از رقابت ها تیمهایی از استان های تهران ۲ تیم، گیلان، کرمان ۳ تیم، هرمزگان، یزد ۲ تیم، مرکزی، فارس، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان و چهارمحال بختیاری حضور داشتند.

تقی نژاد درباره نتایج کسب شده توسط بازیکنان تیم یزد در این مسابقات گفت: تیم یزد در این رقابت‌ها با 4 ورزشکار در بخش بانوان و 5 ورزشکار در بخش آقایان با رقبای خود دیدار کرد که در پایان مهدیه السادات طباطبایی و مریم منتظری با عملکردی مناسب موفق شدند رقبای خود را از پیش رو بردارند و مدال خوش رنگ طلا را بر گردن آویختند و زهرا فاتحی نیز موفق به کسب مقام سوم این رقابتها شد؛ در بخش آقایان هم محسن صمصامی با کسب مقام سوم در بخش انفرادی، صاحب گردن آویز برنز شد.

رئیس هیات ورزش کارگری استان یزد ادامه داد: در بخش تیمی نیز بانوان سنگ آهن مرکزی بافق با کسب دو طلا و یک برنز پس از تیم چهارمحال بختیاری بر سکوی دوم این رقابتها ایستادند تا افتخاری دیگر برای شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و ورزش کارگری استان رقم بخورد؛ تیم همراه اول تهران نیز مقام سوم را بدست آورد.

به گزارش ایلنا این دوره از رقابت‌ها که به یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به میزبانی استان کرمان و در شهرستان سیرجان برگزار شد، در بخش تیمی آقایان تیم های مترو تهران، دخانیات گیلان و گل گهر سیرجان به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز