خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح «زنگ کتابخوانی» در مدارس به صورت پایلوت در استان یزد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۵۶۸

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با اشاره به همکاری مدارس و نهاد کتابخانه های عمومی و همچنین مساعدت استاندار یزد، طرح « زنگ کتابخوانی» در مدارس به صورت پایلوت در استان یزد اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، مهدی رمضانی در پایان سفر یک روزه خود به استان یزد شب گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به دستاوردهای سفر خود به این استان گفت: استان یزد به عنوان یکی از فرهنگی‌ترین استان‌هایی است که اجزای فرهنگ در سطوح مختلف استان پراکنده شده و مردمی فرهنگ دوست و مسئولینی با اهتمام به فرهنگ کتابخوانی داریم.

رمضانی گفت: در سطح کشور ۳ هزار و ۷۰۰ کتابخانه داریم که ۲ هزار و ۷۳۰ مورد آن نهادی و هزار کتابخانه نیز مشارکتی است که در این زمینه ۷۵۰۰ همکار نیز به عنوان بازوان ما در کتابخانه های عمومی کشور فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: کتابخانه های مرکزی و کتابخانه های سیار به عنوان دو بال ما در نهاد کتابخانه های عمومی کشور هستند که سعی کرده ایم در راستای تقویت آنها گام برداریم.

دبیرنهاد کتابخانه های عمومی کشور ادامه داد: : طرحی با محوریت آموزش و پرورش مورد نظر نهاد است که با مساعدت استاندار یزد قرار شد این استان به عنوان یکی از استان‌های پایلوت در ارتباط مدارس در کتابخانه‌ها و همچنین ارتباط متقابل مدارس و کتابخانه‌ها باشد و‌امیدواریم این کار را به عنوان نمونه در استان اجرا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز