خبرگزاری کار ایران

فرماندار مشهد خبر داد؛

دستگیری قاتل مدافعان امنیت در مشهد/ چهار همدست قاتل نیز دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۵۶۸

فرماندار مشهد گفت: فردی که روز پنجشنبه ۲ نفر از مدافعان امنیت را در منطقه حر عاملی این شهر به شهادت رساند همراه با چهار نفر از همدستان خود دستگیر شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محسن داوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این افراد که قصد فرار داشتند در یکی از استانهای همجوار با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و تلاش جان بر کفان فراجا قاتل و چهار همراه وی دستگیر شدند.

داوری گفت: قاتل اصلی دستگیر شده و به جنایت خود اعتراف کرده است، این افراد که قصد خروج از کشور داشتند در یکی از استانهای همجوار خراسان رضوی دستگیر شده اند.

فرماندار مشهد در تشریح نحوه برخورد یا معترضین و آشوبگران حوادث اخیر بیان داشت: بنای ما در نظام این است که در جریان این حوادث در جمع مردم کتک بخوریم اما کتک نزنیم.

داوری افزود: نگاه حاکمیت این است که برخی افراد که در صحنه آمدند احتمالا اعتراضی داشتند و برخی فریب خورده بودند اما بعضی با نیت اغتشاش آمده بودند، با اغتشاشگران تا این لحظه مماشات نشده است. 

فرماندار مشهد ادامه داد: اغتشاشگران نیز دستگیر و برایشان پرونده تشکیل شده و در هفته آینده دادگاه علنی شماری از آنها با حضور رسانه ها علنی برگزار خواهد شد.

داوری خاطر نشان کرد: اگر در جریان آشوبها نسبت به برخی افراد با رافت اسلامی برخورد شده اینها افرادی ناگاه و معترض بودند و این اسمش مماشات نیست. 

وی تاکید کرد: اما امروز کسانی که در صحنه آشوبها حضور دارند نه معترض و نه ناآگاه هستند ،اینها به قصد تخریب و ترور ورود کرده اند و کسی با آنها مماشات نکرده و بلافاصله با آنها مانند آنچه تاکنون رخ داده برخورد شده است.

فرماندار مشهد گفت: با عواملی که در فضای حقیقی و مجازی کسبه مشهد را برای تعطیلی تهدید کرده بودند برخورد شده و مغازه تعدادی از کسبه ای که با آشوبگران همکاری کرده اند و سایرین را باتهدید، ترغیب به تعطیلی کرده بودند مهرمروم شده است ، تا زمانی که پرونده ایشان در حوزه قضایی رسیدگی نشود مهروموم برداشته نمی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز