خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد:

۴۰ معتاد متجاهر در سطح شهر مشهد جمع‌آوری شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۱۸۶

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در راستای ارتقای امنیت شهروندان و برخورد با اخلال گران نظم و امنیت، طرح پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز با جمع آوری معتادان متجاهر در حاشیه شهر اجرا و ۴۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: طرح پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز با هماهنگی مقام قضایی اجرا و معتادان متجاهر پس از جمع آوری به کمپ های ترک اعتیاد منتقل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: این طرح در راستای پیشگیری از سرقت و پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان متجاهر به صورت ویژه و مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ حسین جوانبخت، رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی نیز با اشاره به کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در مشهد، اظهار کرد: این عملیات توسط تیم های مرکز عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان رضوی در عملیاتی مشترک با ماموران کلانتری سپاد مشهد و در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله چوب دست یافتند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در این عملیات با هماهنگی مرجع قضایی محل نگهداری این محموله در حاشیه شهر مشهد بازرسی و ضمن کشف محموله قاچاق چوب، یک دستگاه خودروی کامیونت نیز از محل توقیف شد.

وی گفت: ۱۰ تن چوب قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان با همکاری ماموران کلانتری سپاد مشهد کشف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز