خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست‌های خبری مدیران شهرداری با عنوان روایت شهر در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۸۰۸

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: نشست‌های خبری معاونان، مدیران عامل و شهرداران مناطق مختلف شهر مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، ناصر نعمتی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد با اشاره به برگزاری سومین نشست روایت شهر در این هفته، گفت: این نشست‌های خبری که در یک ماه اخیر به صورت هفتگی برگزار شد با هدف پاسخگویی، رفع ابهامات و شفاف‌سازی عملکرد و فرآیند‌های مدیریت شهری در مشهد اجرا می‌شود.

وی حضور در نشست‌های خبری توسط مدیران شهری و پاسخگویی به سوالات خبرنگاران را سیاست ثابت شهرداری مشهد خواند و اهتمام مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد را فراهم‌آوردن فضایی برای بحث و بررسی پیرامون مسائل مطرح در حوزه مدیریت شهری و گفتگو‌های دغدغه‌مندانه و نخبگانی در نشست‌های "روایت شهر" دانست.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد ضمن اشاره به یکی از چرخش‌های تحول‌آفرین در دوره ششم مدیریت شهری ادامه داد: در برنامه دوره ششم "متحتم دانستن پاسخگویی به‌جای توجیه و فرافکنی" یکی از مهم‌ترین گزاره‌های مدنظر بوده است که در نشست‌های روایت شهر با هدف ارائه شفاف عملکرد این دوره و پاسخ به سوالات و نقد‌های خبرنگاران و رسانه‌ها در پی تحقق آن هستیم.

نعمتی از نمایندگان رسانه‌های مختلف دیداری، شنیداری، مکتوب، آنلاین و مجازی دعوت کرد تا با حضور در این نشست‌ها علاوه بر طرح دغدغه‌های خود، فضای گفتگو در حوزه افکارعمومی را پیرامون موضوعات شهری فراهم سازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز