خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیران با مردم در همه بخش‌های شهرداری مشهد الزامی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۵۱۲

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: دوشنبه‌های ملاقات مردمی در شهرداری مشهد در همه سازمان‌ها، معاونت‌ها و مناطق به عنوان یک برنامه ثابت الزامی شده است و مدیران از این طریق، بدون واسطه به مشکلات مردم رسیدگی خواهند کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید ناصر نعمتی در جلسه شورای اداری روابط عمومی شهرداری مشهد با بیان این مطلب اظهار کرد: تاکید شهردار بر این است که مدیران از نزدیک پای درددل مردم و مشکلات آن‌ها بنشینند و فرآیندها را به نفع مردم متحول کنند.

وی افزود: این اقدام سبب می شود تا مردم هر هفته در روز های دوشنبه با مراجعه به هر سازمان یا اداره مربوطه مشکلات شهری خود را مطرح و پاسخ سوالات خود را از مدیران دریافت کنند، همچنین زائران و مجاوران می توانند پیش از مراجعه حضوری ساعت ملاقات مردمی با مدیر آن مجموعه را از روابط عمومی ها سوال کنند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد بیان کرد: علی‌رغم اینکه مدیران شهری در طول هفته، پاسخگوی مردم هستند و ارتباط بامردم محدود به ساعت و زمان خاصی نیست اما این برنامه ریزی سبب شده تا یک روز مشخص به این امر اختصاص داده شود و مردم نیز بدانند برای ملاقات با مدیران چه زمانی می‌توانند مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز