خبرگزاری کار ایران

متلاشی شدن تیم ضد امنیتی تشکیلات «جوانان محلات ارومیه»

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۱۵۶

اعضای یک تیم ضد امنیتی تحت عنوان «تشکیلات جوانان محلات ارومیه» با هوشیاری پاسداران گمنام امام زمان (عج) در آذربایجان غربی دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی اطلاعات سپاه  آذربایجان غربی با انتشار بیانیه ای خبر از متلاشی شدن تیم تشکیلات جوانان محلات ارومیه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ در پی اقدامات اطلاعاتی و فنی، تمام اعضای اصلی شبکه ضد امنیتی «جوانان محلات ارومیه» که در اغتشاشات اخیر نقش اساسی داشتند توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان آذربایجان غربی دستگیر شدند.

این تشکیلات به تبع «تشکیلات جوانان محلات تهران» در ارومیه تشکیل شده بود؛ گردانندگان این تشکیلات که عمدتا از بزرگسالان بودند نسبت به تحریک و فریب جوانان اقدام می‌کردند.

هدف اصلی این گروه فریب جوانان و نوجوانان از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و تحریک آنان برای پیوستن به اغتشاشات بود.

راه بندان و تخریب اموال عمومی در خیابان‌های خیام، وکیلی، محتشم و فرهنگ ارومیه توسط این تشکیلات ضد امنیتی ساماندهی شده بود.

بیش از ۲۵ نفر در این رابطه دستگیر شدند؛ هشت نفر از دستگیر شدگان زن هستند ضمن اینکه اعضای اصلی این تشکیلات با سازمان‌های جاسوسی در ارتباط بودند.

طی اقدامات سایبری صورت گرفته تمام مرتبطین این تشکیلات در تحت اشراف اطلاعاتی قرار دارند؛ به فریب خوردگان این تشکیلات هشدار داده می‌شود که با هرگونه اقدام علیه امنیت جامعه برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز