خبرگزاری کار ایران

دشمنان از اعتراضات کشور سو استفاده کردند/برخورد. با خشونت از وظایف نیروی انتظامی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۷۵۴

مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمنان از اعتراضات داخل کشور سو استفاده کردند گفت: برخورد با خشونت و تخریب اموال عمومی از جمله وظایف نیروی انتظامی است

به گزارش ایلنا، مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی در هشتمین نشست خبری خود با خبرنگاران بیان کرد: دشمنان از احساسات مردم در اعتراض به برخی مشکلات سوءاستفاده کرده و همه تلاش خود را بکار گرفته‌اند تا با ایجاد اغتشاش به نظام اسلامی ضربه بزنند.

وی افزود: در ماجرای فوت خانم مهسا امینی دشمن از چند مولفه زن بودن، جوان بودن، و اهل سنت بودن آن برای اختلاف افکنی قومیتی و تحریک عواطف زنان و جوانان استفاده کرد تا به اهداف شوم خود برسد.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای انتظامی و امنیتی از گلوله های رنگی و ساچمه ای در اغتشاشات استفاده کردند گفت:  برخورد با خشونت از جمله وظایف نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است بنابراین اجازه نخواهند داد تا افرادی در راستای توطئه دشمن برای کشور دردسر ایجاد کرده و دست به تخریب اموال عمومی، کشته‌سازی و اقدامات خرابکارانه بزنند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی با بیان اینکه در چند روز نخست تجمعات در کشور فقط به صورت اعتراضی بود افزود: دشمن از همین اعتراضات سو استفاده کرده و از طریق نفوذ در بین جوانان  شروع به عقده گشایی خود با نظام کرد.

وی افزود: تخریب اموال عمومی و ایجاد ناامنی در جامعه را از دیگر توطئه‌های دشمنان، معاندین و ضد انقلاب است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود به سناریوی کشته سازی را دسیسه ضد انقلاب در منطقه عنوان کرد و افزود:دشمن با دست آویز قرار دادن آن در صدد تحریک عواطف و احساسات پاک مردم است.

وی افزود: رسانه‌های محلی و ملی وظیفه دارند تا با تبیین صحیح مسایل، جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را در حوزه‌های مختلف اجرایی کنند که یکی از این اقدامات اینکه دستاوردها و اقتدار نظام اسلامی را اشاعه و در مقابله با تحریف واقعیت، ابتکار عمل را به دست گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز