خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مازندران در دیدار با خانواده شهید حاجی زاده؛

اراده آهنین شهدا توطئه ها و فتنه های دشمنان را در هم شکست

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۳۹۲

شهدای نیروی انتظامی در اوج فتنه ها و فشارهای خارجی با اراده ای آهنین چه در دوران انقلاب و چه در دوران جنگ و پس از آن، در فتنه ها از پا ننشسته و با خون خود درخت تنومند انقلاب و اسلام را آبیاری کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران به همراه سرهنگ مسعود سلیم بهرامی معاون نیروی انسانی استان، سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم فرمانده انتظامی شهرستان آمل و نورعلی قربانی رئیس عقیدتی سیاسی شهرستان با حضور در منزل شهید حاجی زاده با خانواده این شهید دیدار و گفت و گو کرد.

به گزار ایلنا سردار مسعودجعفری نسب در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، گفت: نهضت امام خمینی(ره) در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ غبار را از چهره واقعی اسلام، پس از ۱۴ قرن زدود و به جهانیان نشان داد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: بی تردید همه این توفیقات با رشادت و حماسه سازی شهدای انقلاب به ویژه شهدای نیروی انتظامی به ثمر رسید.

وی گفت: شهدای نیروی انتظامی در اوج فتنه ها و فشارهای خارجی با اراده ای آهنین چه در دوران انقلاب و چه در دوران جنگ و پس از آن، در فتنه ها از پا ننشسته و با خون خود درخت تنومند انقلاب و اسلام را آبیاری کردند.

سردار جعفری نسب خانواده شهدا را توجه گاه و محل فرود فرشته های آسمانی دانست و افزود: دعای خانواده شهداء یقیناً در حق ما و مردم مورد اجابت است.

فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه ضمن دلجویی از خانواده این شهید، مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم در جهت رفع آن را صادر کرد.

در پایان این دیدار لوح سپاس و هدیه از سوی فرماندهی انتظامی استان مازندران به پدر شهید اهداء شد.

براساس این گزارش، فرمانده انتظامی استان مازندران پس از این دیدار با حضور در منزل جانباز " مرتضی توکل " که در سال ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی آذربایجان غربی مجروح شده بود، با این جانباز سرافراز اسلام دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار گفت: جانبازان با الهام گرفتن از کردار و منش حضرت ابوالفضل(ع)، درس فداکاری و شجاعت و وفا آموختند و در عمل آن را به اثبات رساندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز