خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم:

مدینه فاضله نیستیم/ در برخی موارد در کشورمان مشکلاتی وجود دارد که باید بررسی کنیم/ هدف ما باید حفظ نظام جمهوری اسلامی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۳۰۷

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم، با بیان این که از هیچ کمکی به رسانه های استان قم و انجمن تازه تأسیس مدیران مطبوعات و رسانه های استان قم، دریغ نخواهیم کرد، گفت: رسانه ها، دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را بیش از پیش مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، احمد حاجی زاده پیش از ظهر دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ در دیدار هیأت مدیره انجمن صنفی مدیران مطبوعات و رسانه های استان قم، اظهار داشت: تشکیل این انجمن جدید بسیار خوب بوده و امیدواریم باعث رفع مشکلات پیش روی رسانه های استان شود تا ان شاءالله در آینده رسانه های قدرتمندتری در استان قم داشته باشیم؛ ما نیز به عنوان مجموعه استانداری، از هیچ کمکی برای تقویت انجمن مدیران مطبوعات و رسانه های استان قم، دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در روشنگری نسبت به توطئه‌های دشمنان و ایجاد اتحاد و همدلی در میان علاقمندان به اسلام و انقلاب، اظهار داشت: ما ملت ایران فارغ از نگاه‌های سیاسی و این که چه سلیقه سیاسی داریم، همه اعضای یک خانواده هستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم، با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشور نیز، گفت: ضمن این که هدف ما حفظ نظام جمهوری اسلامی باید باشد، اما باید کم کاری های ما در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، رسانه و … بررسی شود و ببینیم چه شد که در برخی موارد شاهد نارضایتی بودیم.

وی، با بیان این که نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل خون هزاران هزار شهید است و نباید با کم کاری در برخی عرصه ها، نارضایتی ایجاد شود، گفت: در همین شهر قم، بیش از ۱۳۰۰ شهید از ۹ کشور دنیا، مدفون هستند و این مهم از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است؛ امروز شاهد شهدای زینبیون، بدریون، الجزایر، بحرین، ترکیه و … با تأسی از فرهنگ ناب انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان هستیم و بنابراین باید گفت که شاید در بیرون از کشور ایران، فرهنگ جمهوری اسلامی بسیار ترویج شده و متأثرتر از داخل ایران هستند.

حاجی زاده افزود: ما به عنوان علاقمندان به نظام جمهوری اسلامی، فارغ از این که چه نوع سلیقه سیاسی داریم، همه اعضای یک خانواده هستیم و نباید این اختلاف سلیقه ها موجب تفرقه و در نهایت سوءاستفاده دشمنان نظام و انقلاب شود؛ اتفاقا باید گفت که اختلاف سلیقه سیاسی در کشور ایران، حسن است و باعث هم افزایی و تقویت نظام جمهوری اسلامی است؛ از این رو باید در مباحث مختلف مربوط به نظام و مردم، با جریانات مختلف سیاسی همفکری و مشورت داشت.

وی با بیان این که برای همفکری با جریانات مختلف سیاسی کشور، باید با احزاب گوناگون کشور جلساتی داشت، گفت: ما مدینه فاضله نیستیم و در برخی موارد در کشورمان مشکلاتی وجود دارد اما کسی می تواند در این عرصه موفق باشد که بتواند اجماعی میان علاقمندان به نظام جمهوری اسلامی ایجاد کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام اختلافات و دعواهایی که با یکدیگر دارند، اما در مقابله با نظام جمهوری اسلامی یک صدا هستند و در همین راستا لشکرهای سایبری خود را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بسیج کرده اند؛ به همین دلیل ما نیز باید با ایجاد اتحاد هرچه بیشتر در میان علاقمندان نظام جمهوری اسلامی، فارغ از این که چه نوع تفکر سیاسی دارند، در مقابل دشمنان باشیم تا این نظام برآمده از خون هزاران هزار شهید، با قوت هرچه بیشتر به راه خود ادامه دهد.

وی با بیان این که متأسفانه در برخی موارد در درون کشور شاهد بودیم که بر خلاف نظر مقام معظم رهبری مبنی بر جذب حداکثری و دفع حداقلی، اما دفع حداکثری انجام شده است، گفت: امیدواریم انشاالله با اتحاد و همبستگی و روشنگری اصحاب رسانه، ضمن جذب حداکثری، در زمینه توطئه های دشمنان ایران اسلامی، آگاهی بخشی بهتری صورت گرفته و دستاوردهای عظیم نظام جمهوری اسلامی ایران، بیش از پیش برای مردم تبیین شود.

رسانه های استان قم باید قوی شوند

در ابتدای این دیدار، سید محمدحسین دریاباری مدیرمسئول روزنامه گویه استان قم و مدیرعامل انجمن مدیران مطبوعات و رسانه های استان قم، ضمن تشکر از معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم برای برگزاری این جلسه، گفت: همه اعضای این انجمن جدید، صاحب رسانه هستیم و در رسانه های خود به مباحث سیاسی می پردازیم اما در انجمن مدیران مطبوعات و رسانه های استان قم، یک تشکل کاملا صنفی و مطبوعاتی هستیم و هیچ گونه فعالیت سیاسی برای خود تعریف نکرده ایم.

وی با بیان این که عمده فعالیت ما در این انجمن جدید، بحث تقویت اقتصاد رسانه ها است، گفت: با هیچ تشکلی در استان قم از جمله خانه مطبوعات مشکلی نداریم و اصلا همه اعضای هیأت مدیره این انجمن جدید هم عضو خانه مطبوعات هستند.

دریاباری اضافه کرد: امروز رسانه ها و مطبوعات، با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که از جمله مهم‌ترین آن ها مشکلات مالی است و برای حل همین مشکلات بود که این انجمن را تأسیس کردیم.

مدیرعامل انجمن مدیران مطبوعات و رسانه های استان قم در پایان گفت: امیدواریم روزی شاهد قوی شدن و قدرتمند شدن رسانه های استان قم باشیم، چرا که رسانه های قوی، می توانند سرعت توسعه و پیشرفت استان را بیشتر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز