خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور اتباع استانداری فارس مطرح کرد؛

لزوم اقدام پناهندگانی نسبت به تمدید کارت آمایش

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۷۳۳

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس اظهار داشت: با توجه به اتمام اعتبار کارت آمایش مرحله ۱۶، اتباع افغانستانی که تا کنون موفق به شرکت در طرح آمایش مرحله ۱۷ نشده اند هر چه سریعتر نسبت به تمدید و دریافت کارت آمایش مرحله ۱۷ اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، خادم الرسول با اشاره به نزدیک شدن به پایان مهلت سه ماهه این طرح افزود: سرپرستان خانوار اتباع خارجی مشمول حداکثر تا تاریخ 1401/07/30 فرصت دارند تا با در دست داشتن مدارک هویتی اعضای خانوار به یکی از ۱۴ دفاتر خدماتی اتباع خارجی مربوطه در سطح استان فارس مراجعه و نسبت به تمدید مدارک اقامتی اقدام کنند.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه کارت‌های صادره به محل سکونت اعلامی از طرف مشمولین طرح ارسال خواهد شد ، لذا ضرورت دارد افراد هنگام ثبت نام در دفاتر خدماتی اتباع خارجی مشخصات هویتی خود و آدرس محل سکونت و کد پستی را بطور دقیق و کامل درج کنند.

خادم الرسول تاکید کرد: امکان تغییر مهلت جهت تمدید کارت های آمایش وجود ندارد و اتباع خارجی که در زمان تعیین شده در طرح فوق شرکت نکنند از خدمات اقامتی بهره مند نخواهند شد و و برابر مقررات با آنها برخورد می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز