خبرگزاری کار ایران

استاندار چهارمحال و بختیاری:

رفع نقاط حادثه خیز استان در اولویت باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۲۰۲

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته اعتبارات خوبی به اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تخصیص یافت، و این اداره باید برنامه زمان بندی دقیقی برای رفع نقاط حادثه‌خیز در چهارمحال و بختیاری داشته باشد.

به گزارش ایلنا، غلامعلی حیدری در بازدید سرزده از اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری اظهارداشت: باید همه نقاط چهارمحال و بختیاری به کارگاه راه‌سازی تبدیل شود،برای جلوگیری از خسارات سیل باید قبل از آغاز بارش ها ، لایروبی پل‌ها و مسیل‌ها و شانه‌سازی جاده ها انجام شود.

وی با بیان اینکه خط‌کشی و علایم ایمنی به کاهش تصادفات کمک می‌کند، افزود: روشنایی و خط‌کشی نیاز محور‌های مواصلاتی است و قبل از آغاز بارندگی ها در استان باید مشکلات این حوزه حل شود.

حیدری با اشاره به اینکه شاهد مهاجرت روستاییان به شهر‌ها هستیم، خاطرنشان کرد: جاده روستایی یکی از زیرساخت‌های مورد نیاز برای روستا‌ها است و اگر این کار انجام شود، شاهد کاهش مهاجرت خواهیم بود.

وی تصریح کرد:  بسیاری از نقاط گردشگری بکر استان از داشتن راه دسترسی محروم هستند ، توزیع قیر رایگان یک فرصت مناسب برای آسفالت راه‌های روستایی است که باعث جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری می شود. 

استاندار چهارمحال وبختیاری با تاکید بر اینکه باید همه نقاط چهارمحال و بختیاری به کارگاه راه‌سازی تبدیل شود،گفت: برای جلوگیری از خسارات سیل باید قبل از آغاز بارش ها ، لایروبی پل‌ها و مسیل‌ها و شانه‌سازی جاده ها انجام شود.
حیدری ادامه داد: با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی برای بهسازی و آسفالت راه روستایی ، نهضت جاده‌سازی در چهارمحال و بختیاری امکان پذیر می شود.

به گزارش ایلنا در سال جاری۲۵۰میلیارد تومان  اعتبار برای جاده‌های روستایی چهارمحال و بختیاری مصوب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز