خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی یزد خبر داد؛

تحویل ۴۱۴ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن به متقاضیان یزدی/واحدهای نهضت ملی مسکن در یزد ۲۵۰ متری شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۸۲۹

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به باز شدن همیشگی سامانه طرح نهضت ملی مسکن در این استان برای اولین بار در کشور، از ثبت نام تاکنون قریب به ۱۱۰ هزار نفر در این طرح و تحویل ۴۱۴ واحد مسکونی به متقاضیان خبر داد.

به گزارش ایلنا از یزد، احسان خواجه رضایی با بیان اینکه امیدواریم در صورت تامین آورده‌ از سوی متقاضیان شاهد افتتاح تعداد قابل توجهی واحد مسکونی این طرح تا پایان سال جاری در استان باشیم گفت: یزد هم اکنون با اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته یک استان پیشرو در نهضت ملی مسکن است که در اظهار نظر اخیر وزیر محترم می‌تواند پایلوت نهضت ملی مسکن در کشور نیز محسوب شود.

وی افزود: در طرح اقدام ملی مسکن با توجه به نیاز انباشته سال‌های گذشته در این حوزه، با همکاری سایر بخش‌ها در استان اتفاقات خوبی رقم خورده به طوری که اولین طرح کشور را در کمتر از ۱۰ ماه در شهر یزد آماده و مورد بهره‌برداری قرار دادیم و پس از آن نیز طرح‌های مهریز و ۲۰۰ واحدی یزد و سایر طرحها دنبال شده است.

خواجه‌رضایی از سفر وزیر راه و شهرسازی طی هفته‌های آتی به استان یزد خبر داد و عنوان کرد: طرح نهضت ملی مسکن طی شش فاز ثبت نامی در استان یزد انجام شده که ۴۵ هزار و ۸۹۲ متقاضی تایید نهایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه تا امروز برای بیش از ۱۴ هزار متقاضی از افراد تایید نهایی شده‌ این طرح در استان افتتاح حساب انجام شده، از تخصیص طرح به شش هزار و ۷۸۹ متقاضی و صدور پروانه ساختمانی کامل برای چهار هزار و ۱۶۰ واحد خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین با اشاره به تغییرات اعمال شده در نحوه اجرای طرح‌ها، گفت: بنا به تصمیمات اتخاذ شده، واحدهای نهضت ملی مسکن در تمام شهرهای استان به صورت ویلایی در قطعات ۲۵۰ مترمربعی ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز