خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل تعاونی مسکن نانوایان قزوین:

ظرفیت تعاونی‌ها در قزوین به فراموشی سپرده شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۰۳۴

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن نانوایان استان قزوین گفت: ظرفیت تعاونی‌ها به نوعی فراموش شده و لابه لای قوانین و ضوابط کنار گذاشته شده، ما نیاز داریم به تعاونی‌ها ارزش داده شود و اگر این بخش مورد حمایت قرار گیرد بخشی از مشکلات مردم حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رحیم هاشم پور در جلسه تعاونی‌ها که پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته تعاون در سالن جلسات اتاق تعاون برگزار شد، گفت: تعاون می‌تواند یکی از بازوهای بزرگ اجرایی در کشور باشد و ۲۳ شهر کشور از طریق تعاونی‌ها ساخته شده که نشان از قدرت تعاون است.

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن نانوایان استان قزوین ادامه داد: ما از اتاق تعاون و اداره کل تعاون انتظار داریم حمایت از تعاونی را مد نظر قرار داشته باشند و اینطور نباشد که صرفا از اعضا حمایت شود؛ زیرا با حمایت در کنار نظارت می‌توان کارها را بهتر انجام داد.

وی عنوان کرد: در برخی بخش‌ها مانند خرید مصالح، تسهیلات بانکی، بیمه و حمایت قضایی، حمایت خاصی از طرف اتاق تعاون نمی‌بینیم و در این حوزه‌ها بیشتر خود ما پیگیر هستیم.

این مسئول اظهار کرد: براساس تفاهم نامه‌ای که با قوه قضاییه منعقد شده شکایت از تعاونی‌ها باید از طریق تعاونی‌ها پیگیری شود اما شاهد این هستیم که همچنان در ابتدای امر برای شکایت به دادگستری مراجعه می‌کنند که این کار به دلیل عدم وجود متخصص بخش تعاون در کارشناسان دادگستری روند و هزینه رسیدگی را افزایش داده است، انتظار ما این است پرونده‌ها برای بررسی به اتاق ارجاع داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز