خبرگزاری کار ایران

دومین اجلاس سازندگان و طراحان تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۸۰۸

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز از برگزاری دومین اجلاس سازندگان و طراحان تبریز با حضور مقامات ملی و استانی، مدیران و کارشناسان شهری به مدت ۲ روز در مرکز همایش‌های بین المللی تبریز (خاوران) خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمد عزتی با اعلام این خبر افزود: به دنبال برگزاری پرشور و موفق نخستین اجلاس سازندگان و طراحان تبریز تحت عنوان «کمپین نما، هویت شهر ما» در مهر سال گذشته، دومین دوره این اجلاس با اضافه شدن دو کمپین ملی «ساختمان ایمن، شهر ایمن» و «ساختمان پایدار، شهر پایدار» با مشارکت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز و بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

وی در تشریح اهداف برگزاری این اجلاس گفت: دومین دوره اجلاس سازندگان و طراحان تبریز با هدف ایجاد فضای تعاملی میان بدنه مدیریتی، متخصصان و بخش خصوصی و همچنین تشویق نسل جوان جامعه معماری و آشنایی آنها با پروژه‌های فاخر و تخصصی برگزار و موجب ایجاد هم‌افزایی و تعامل میان ارگان‌های مدیریتی و دست اندرکاران صنعت ساختمان خواهد شد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز ادامه داد: با توجه به حضور گسترده فعالان بخش‌های مختلف صنعت ساختمان از جمله سازندگان و معماران شاخص، انبوه‌سازان، شرکت‌های ساختمانی، تولیدکنندگان حوزه ساختمان و مدیران عالی رتبه حوزه شهری در این اجلاس از یک سو و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های تخصصی برای شرکت کنندگان از سوی دیگر، امیدواریم گامی موثر در راستای ارتقای سه بعد آموزش، قانون‌گذاری و اجرا برداشته و بتوانیم به کیفیتی در شأن و شایسته نام کلانشهر کهن و زیبای تبریز در حوزه صنعت ساختمان دست یابیم.

دومین دوره اجلاس سازندگان و طراحان تبریز، ۹ و ۱۰ شهریور به مدت دو روز در سالن مرکز همایش‌های بین المللی تبریز (خاوران) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز