خبرگزاری کار ایران

وزیر جهاد کشاورزی:

تخفیفات در مناسبت‌های مختلف جایگزین دلال بازی شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۳۰۷

وزیر جهاد کشاورزی گفت: انتظار ما از مجموعه‌های تولیدی که برای مردم هستند و مشتری‌های آن‌ها هم در طول سال مردم هستند در موقعیت‌ها و مناسبت‌های مختلف مانند عید نوروز و ماه رمضان به حوزه کاهش قیمت‌ها و تخفیفات ورود کنند و با توجه به میزان تولیدها هم تخفیفات یک هفته‌ای در آینده برایشان جبران خواهد شد و باعث ضرر نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید جواد ساداتی نژاد در  بازدید از طرح توسعه کشت و صنعت و دامداری افق قلعه پارسیان در شهرستان بوئین زهرا گفت: بعد از جنگ اوکراین امنیت غذایی بیشتر مورد توجه قرار گرفت و از این رو افرادی که در این حوزه سرمایه گذاری می‌کنند برای ما ارزشمند هستند چرا که در برخی موارد سرمایه گذاری در سایر حوزه‌ها ارزش افزوده بیشتری دارد اما این افراد حاضر شده‌اند در صنایع غذایی سرمایه گذاری کنند.

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: گاهی برخی از اقدامات مغفول مانده است که خوراک دام از جمله این موارد است؛ ما در کشور ظرفیت‌های خوبی داریم اما در خوراک دام وابسته هستیم که هزینه زیادی هم به همراه دارد.

وی ادامه داد: می‌توانیم از ضایعات کشاورزی بهره برداری بهینه کنیم و خوراک دام متناسب با طبیعت خودمان درست کنیم؛ البته ممکن است این موضوع در نگاه اول برای مجموعه‌های بزرگ جذابیت نداشته باشد اما در نمهایت نتایج مثصبتی را به همراه خواهد داشت.

مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: درخواست ما از مجموعه‌ای که امروز از آن بازدید کردیم این است که در حوزه خوراک دام هم فعالیت کند؛ چرا که این نوع اقدامات در پایداری دامداری‌های کوچک  و استمرار تولید آن‌ها موثر است؛ از این رو از توسعه این فعالیت‌ها حمایت می‌کنیم.

وی اظهار کرد: در کشورهای مختلف در مراسم و موقعیت‌های ملی مانند تعطیلات عید برای رفاه بیشتر مردم تخفیفاتی را در نظر گرفته و قیمت‌ها را متعادل می‌کنند تا همه بتوانند از محصولات استفاده کنند؛ اما در کشور ما برعکس است و تا به این رویدادها می‌رسیم، دلالی‌ها و افزایش قیمت‌ها و در نهایت برخورد تعزیراتی را شاهد هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز